Kim jest kibic piłki ręcznej?

2011-05-19 15:47:00 - nowotny
Stale rosnąca popularność piłki ręcznej jako dyscypliny sportu oraz wielomilionowe oglądalności występów Reprezentacji Polski w piłce ręcznej sprawiają, że "szczypiorniak" staje się coraz bardziej atrakcyjną platformą komunikacyjną dla potencjalnych sponsorów. W tym samym czasie ZPRP czyni starania o zwiększenie atrakcyjności rozgrywek dla kibiców. Realizowane badanie będzie miało wskazać dalsze kierunki rozwoju oferty dla kibiców. Cel nadrzędny projektu to określenie oczekiwań kibiców.

- Sukcesy Reprezentacji Polski w piłce ręcznej oraz działania marketingowe Związku powodują, że hale sportowe, w których gra drużyna narodowa, wypełniają są do ostatniego miejsca. Chcielibyśmy, aby podobna frekwencja była w czasie wszystkich meczów ligowych. Mamy własne pomysły na zwiększenie popularności i atrakcyjności rozgrywek ligowych, ale pytamy kibiców o to co ich zdaniem jest najważniejsze dla rozwoju tych rozgrywek. Wierzymy, że wyniki badania pozwolą Związkowi i klubom piłki ręcznej na podjęcie wspólnych działań mających na celu dalszy rozwój i wzmocnienie pozycji ligowych rozgrywek piłki ręcznej w Polsce. - mówi Marek Góralczyk, Sekretarz Generalny ZPRP.

- Reprezentacja Polski w piłce ręczne to jedna z najbardziej utytułowanych reprezentacji naszego kraju w ostatnich latach. Co roku, podczas Mistrzostw Świata czy Europy, jej mecze cieszą się bardzo dużą oglądalnością. Realizowany projekt dostarczy informacji na temat kibiców szczypiorniaka oraz pozwoli na dalszy rozwój piłki ręcznej w Polsce, w odpowiedzi na oczekiwania fanów. - mówi Michał Gradzik, kierujący Działem Badań i Consultingu w Pentagon Research.

Badanie będzie realizowane w dniach 18-27 maja 2011 na oficjalnej stronie internetowej Związku Piłki Ręcznej w Polsce - www.zprp.pl oraz na stronach klubowych. Publikację najważniejszych wyników badania zaplanowano na początek czerwca.

Kliknij tutaj aby wziąć udział w ankiecie

    © Pomorski Wojewódzki Związek Piłki Ręcznej - PWZPR - PomorskiWZPR.pl